zaterdag 21 mei 2011

Whatsapp kapen met je iPhone

De filmpjes hoe je Whatsapp kan kapen met een Nokie N97 staan op internet. Hier is een beschrijving dit te doen met de iPhone.

Via de iPhone werkt het iets anders. Whatsapp heeft op de iPhone namelijk geen mogelijkheid smsjes te versturen vanaf jouw telefoon. Om die reden maakt Whatsapp connectie met de whatsapp-servers, en deze server versturen dan een sms naar jou toe.
Als je dus via de iPhone iemands Whatsapp wil overnemen krijgt de persoon die je overneemt sowieso een verificatie sms van Whatsapp. En wellicht wordt deze daardoor al wakker geschut. Een dader is echter verder niet te achterhalen. En het slachtoffer kan de nieuwe verificatie ook niet stopzetten. Succes verzekerd dus.

Op het moment dat je Whatsapp opnieuw installeerd vraagt Whatsapp om jouw telefoon nummer. Hier vul je het telefoon nummer in van het slachtoffer. Whatsapp verstuurd nu een sms vanaf de Whatsapp servers, deze komt dus aan bij het slachtoffer. Tegelijk gaat er een teller in jouw applicatie lopen waarbinnen je de sms met verificatie code zou moeten ontvangen en invoeren. Wacht tot deze tijd verstrijkt.
Als deze tijd is verstreken verschijnt onderstaand scherm:

Kies hier voor "sms". Nu moet je jouw email adres 2x invoeren.

Je iPhone gaat nu vanaf jouw toestel een smsje versturen. Het is verder niet nodig dat hij deze verstuurd, dit kan je dus gewoon cancellen.
Wat je nu gaat doen is je sms spoofen. Dit kan via vele sites. Kies er 1 naar wens en ga je gang. De sms die je moet opstellen moet er als volgt uitzien:


Ontvanger: +447900347295
Verzender: Telefoonnummer van je slachtoffer. LET OP: Altijd +316(nummer) gebruiken. Niet 06, dit herkend hij namelijk niet.
Bericht: (jouw e-mail adres)

Meer moet er niet instaan. Heb je dit gedaan zal je binnen enkele seconden in jouw emailbox de verificatie code ontvangen:

Vervolgens nog even je code in de whatsapp applicatie op je iPhone invoeren. En veel plezier!

Enige manier voor Whatsapp om dit te fixen is het verificatie smsje vanaf hun servers te verzenden, en niets anders.

52 opmerkingen:

  1. Hmm het deel van dat spoofen snap ik niet helemaal. ook pokemsg is onvindbaar.
    Verder is het raar dat het zo makkelijk is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er staat geen pokesms, maar fakesms. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het Ontvangst-nr +447900347295. is geen geldig nr.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kom er dus sinds gister achter dat een vriend van mij, mijn whatsappjes ontvangt, dit wordt verstuurd vanuit mijn hotmail (en ik kijk dus nooit naar mijn verstuurde mails, vandaar dat dit al een paar maanden loopt). En het vreemde is dat hij niet alle appjes krijgt maar van bepaalde mensen kun je dat ook instellen?Hoe maak ik dit ongedaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anneke, de situatie die je beschrijft is wel heel raar. Mail me even voor meer details. En dan blijft alles prive verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Even zodat ik het helemaal snap, +447900347295 is het nummer van de whatsapp server toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. en ik neem aan dat je dezelfde procedure kunt doorlopen op een ipad toch? thanks voor deze tutorial.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik probeer erachter te komen hoe mijn ex mijn what's app berichten heeft onderschept. Werkt deze bovenstaande beschrijving alleen voor Iphones of ook voor een Samsung Galaxy S?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Rickey,

    Heb een vraag, dus mocht je net zoals ik elke dag op whatsapp zitten en iemand mocht dat bij mij doen kom ik er eigenlijk meteen al achter omdat ik dan een melding krijg dat mijn whatsapp het niet meer doet en opnieuw moet installeren dus.
    Of heb ik nu eigenlijk mis?
    Hoor het graag van je.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoe kun je je beveiligen tegen deze aanval op je privacy?? Ik krijg nl steeds whatsapp codes via sms den dat mijn ex erachter zit. Help!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beste Ricky,

    Is het nog steeds mogelijk om de whatsapp te hacken?
    En is het nr +447900347295 nog steeds goed?

    gr

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ee dit is mij overkomen hoe kan ik dit verhelpen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik wacht op de tijd die verstrekt moet worden maar ik begrijp het niet zo goed denk ik kan iemand mij dit uitleggen??

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Rickey,
    Ik heb getracht uitvoeren zoals het op het site staat maar het lukt helaas, om in de whatsapp in te tekomen van mijn ik vermoed dat ze vreemd gaat.
    Ik hoop dat je mij evt. kan helpen.

    Gr jordan

    BeantwoordenVerwijderen
  16. yo Ricky zou je mij willen helpen ? dringend aub !?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoe kom ik er achter als je gehackt bent en iemand uit mijn naam whats app stuurt

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Ricky Gevers
    Mocht je nog er zijn zou ik het graag willen dat je me helpt
    Dat zal ik heel erg op prijs stellen alvast bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Ricky,
    zou ik het ook werkend kunnen krijgen anno 2015?
    Hoor het graag!
    Groet, Niek

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het schijnt dat dit werkt http://hackenwhatsapp.nl en http://whatsapp-hacken.nl

      Verwijderen
  20. Het schijnt dat deze 2 werken: rest is crap http://hackenwhatsapp.nl en http://whatsapp-hacken.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  21. I have used Cyberhacktivist1@gmail.com quite a number of times and he has never disappointed me. He does all types of mobile hacks; get
    unrestricted and unnoticeable access to your partner/spouse/anybody's facebook account, email, whatsapp, text messages. He also make changes in any database/website such as your college/university grades. Getting the job done is as simple as sending an email to cyberhacktivist1@gmail.com stating what you want to do

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Do you need hackers for hire? Do you need to keep an eye on your spouse by gaining access to their emails? As a parent do you want to know what your kids do on a daily basis on social networks ( This includes facebook, twitter , instagram, whatsapp, WeChat and others to make sure they're not getting into trouble? Whatever it is, Ranging from Bank Jobs, Flipping cash, Criminal records, DMV, Taxes, Name it,i can get the job done.Am a professional hacker with 10 Years+ experience.Contact me at dragonhhacker@gmail.com ... Send an email and Its done. Its that easy, Daura referred you

    BeantwoordenVerwijderen
  23. My life was falling apart, I was being cheated and abused, I had to know the truth and needed proof. I contacted a private investigator that linked me with blackhatthacker@gmail.com who took care of the hack job. She hacked his iphone,facebook,instagram, Whatsapp, twitter and email account. I got all I wanted as proof . I'm glad i had a proven truth he was cheating . Contact her for any hack job. Tell her Milagrose referred you to her, she will surely meet your hack need. Contact: blackhatthacker@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. My life was falling apart, I was being cheated and abused, I had to know the truth and needed proof. I contacted a private investigator that linked me with blackhatthacker@gmail.com who took care of the hack job. She hacked his iphone,facebook,instagram, Whatsapp, twitter and email account. I got all I wanted as proof . I'm glad i had a proven truth he was cheating . Contact her for any hack job. Tell her Keisha referred you to her, she will surely meet your hack need. Contact: blackhatthacker@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. She's the best hacker out there. I ones used her service before and it was great

      Verwijderen
  25. i hate cheaters, my fiancee never gave me a reason to be suspicious until i found her and her colleague at a romantic restaurant. she told me it was work stuff but something wasn't right. i was worried until i was introduced to cyberhacktivist1 (at) gmail (dot) com who hacked her phone and text so i can find out the truth.cyberhacktivist1@gmail.com made it possible to track her movement and location. he hacked her facebook, aol email. now lets say i have no doubt her was cheating. Email him he can help.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Do you need to keep an eye on your spouse by gaining access to their emails? As a parent,if you want to know what your kids do on a daily basis on social networks (This includes facebook, twitter ,instagram, whatsapp, WeChat and others to make sure they're not getting into trouble? Whatever it is,Ranging from Bank Jobs, Flipping cash, Criminal records, DMV, Taxes, Name it,i can get the job done.Am a professional hacker with 10 Years+ experience.Contact me at dragonhhacker@gmail.com...Contact him and Its done.Tell him Daura referred you

    BeantwoordenVerwijderen
  28. I basically think we all don't have to face all these deceit and lies from our spouse...in a case of mine wen i got sick and tired of all the lies and deceit i had to contact a friend of mine to get me the contact of one of the best hackers in the states ..then i met cyberphonehacker@gmail.com..He saved me from the lies of my cheating boyfriend by hacking his phone..
    In case you need help with hacking any phone or account or other jobs..Tell him walter referred you.He will help you

    BeantwoordenVerwijderen
  29. if your spouse cheats contact hackerethique@gmail com. he helped mee hack my husband's phone and I caught him sexting and hooking up with other women,,,the evidence came in very handy in the divorce .you can mention that stephanie referred you for a quick response and you might probably get a discount

    BeantwoordenVerwijderen
  30. If you need to check your partner's sincerity , track his current location with gps, employee's honesty,recover your email passwords,social networks(i.e Facebook,Twitter,IG),change your school grades,clear your criminal records, gain access to bank accounts contact hackerethique gmail com...he helped me catch my cheating spouse, I referred him to 4 friends who can't stop thanking me

    BeantwoordenVerwijderen
  31. If your spouse cheats contact cyberhackanswers@gmail.com he can help you. very talented and immaculate I call him the genius, we've had a few runnings together and I am always more than satisfied with his services. Some of the tricks he did for me are cloning my boyfriend's phone and topping my credit score to an awesome number. If you need such services drop him a mail at cyberhackanswers@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Het is een ding van Joy to mijn man weer terug te hebben. Ik heb nooit geloofd zal mijn man terug naar mij te komen als gevolg van de manier waarop we uit elkaar gingen, maar ik dank God voor het gebruik van Doctor Ororo om hem terug te brengen naar mij met zijn ban. Mijn man en ik begonnen hebbend problemen toen ik merkte dat hij was vreemdgegaan mij met zijn ex-vriendin, ik deed wat ik kon om hem te stoppen, maar in plaats daarvan verliet hij het huis en de belofte om nooit meer terug te keren. Zijn vriend vertelde me dat hij woont nu met zijn ex-vriendin, ik was verward en wist niet wat te doen, totdat mijn vriend me verteld hoe Doctor Ororo geholpen door haar vriend terug met zijn ban, dus ik onmiddellijk contact opgenomen Doctor Ororo om hulp en hij beloof me dat hij me zal helpen met zijn ban en ik zal zien resulteren binnen 12 tot 16 uur. Ik ben zo blij om aan te kondigen aan de wereld dat Doctor Ororo is een God op aarde en ook een man van zijn woord, want mijn man terug kwam bij mij op zijn knieën smeken me om hem terug te accepteren. Neem contact op met Doctor Ororo om hulp nu via e-mail: doctorororospelltemple@outlook.com of website: http://doctorazuaworldofpowerfulspell.webs.com of via Whats App: +2348068784784

    BeantwoordenVerwijderen
  33. I have used remotehackserver@gmail.com quite a number of times and she has never disappointed me.She does all types of mobile hacks,get unrestricted and unnoticeable access to your partner/spouse, Facebook account,Email,Whatsapp,Text messages.Getting the job done is as simple as sending an email to remotehackserver@gmail.com stating what you want to do

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wie kan mij helpen? Ik weet gewoon zeker dat mijn vrouw vreemd gaat. Constant op whatsapp maar niet zeggen met wie. Ze zegt met haar zusje maar die is niet tegelijk online. Toegangscode voor de telefoon heeft ze al veranderd en nu ineens is haar telefoon privé. Helemaal als ik aan het werk ben is ze constant online. Neem alsjeblieft contact op met mij als je mij kunt helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hello everyone! If you require the service of a professional hacker to help track your partner's cell phone remotely, contact deadlyhacker01@gmail.com, he was excellent in helping me hack my husband's phone without physical contact.
    You can also reach him on
    +1 513-445-5445 , tell him Stacey referred you.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Do you need to keep an eye on your spouse by gaining access to their emails? As a parent,if you want to know what your kids do on a daily basis on social networks (This includes facebook, twitter ,instagram, whatsapp, WeChat and others to make sure they're not getting into trouble? Whatever it is,Ranging from Bank Jobs, Flipping cash, Criminal records, DMV, Taxes, Name it,he can get the job done.He's a professional hacker with 10 Years+ experience.Contact him at dragonhhacker@gmail.com and its done.Tell him Daura referred you.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hallo iedereen!

    Ik ben zo opgewonden mijn man is terug na een break-up!
    Mijn man brak met mij vorige week, ik was zo gefrustreerd en ik kon niet weten wat er te opnieuw te doen, ik houd van mijn man zo veel, maar hij was vreemdgegaan me met een andere vrouw en dit maakt hem brak met mij, zodat hij kan in staat zijn om te trouwen met de andere dame en deze dame ik denk dat gebruik hekserij op mijn man om hem te laten haten mij en mijn kinderen en dit was zo kritisch en niet-opgevraagde-voor, ik roep de hele dag en nacht voor God om mij een te sturen helper terug te krijgen mijn man tot ik ging naar New York om een ​​vriend te zien en wie had het zelfde probleem met mij, maar ze laatstgenoemde kreeg haar man terug en ik vroeg haar hoe ze in staat om haar man terug te krijgen was en ze vertelde me dat hun was een krachtige spell caster in Afrika naam prophetosula dat hij met liefde spell helpen bij het verkrijgen terug verloren minnaar terug, en heb ik besloten om contact op met de zelfde profeet osula en hij vertelde me wat er gedaan moest worden voor mij om mijn man terug en ik heb deed het hoewel ik getwijfeld, maar ik deed het en de profeet vertelde me dat ik het resultaat na 48 uur te krijgen, en hij vertelde me dat mijn man zou gaan om mij te bellen door 21:00 in mijn tijd en ik nog twijfelde zijn woord, in mijn verras mijn man echt belde me en vertelde me dat hij me zo missen, Oh My God! Ik was zo blij, en vandaag ben ik blij met mijn man weer en we vreugdevol samenleven als een goede familie en ik dank de krachtige spreuken profeet osula hij is zo krachtig en ik besloten om mijn verhaal over het internet te delen dat een goede spell wieltjes bestaan ​​nog steeds en profeet osula is één van de spreuken die ik altijd zal bidden om te leven lang om zijn kinderen te helpen in tijden van nood, als je er bent en je geliefde is naar beneden te draaien je, of je hebt je man verplaatst naar een andere vrouw, doe huil niet meer contact met de krachtige spreuken profeet osula op zijn e-mail :( prophetosula94@gmail.com) .Als u een probleem hebt contact profeet osula, ik garandeer je dat hij zal helpen you.Thank you so much profeet osula

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Doctor Ororo is een groot probleem solver die volkeren probleem op te lossen met zijn magische spreuk, Ik heb nooit geloofd mijn man terug zal komen om mij te wijten aan de manier waarop we uit elkaar gingen, maar ik dank God voor het gebruik van dokter Ororo om hem terug te brengen naar mij met zijn ban . Mijn man en ik begonnen hebbend problemen toen ik merkte dat hij was vreemdgegaan me, We altijd vechten en ruzie maken elke keer dat ik vertelde hem om te stoppen met vreemdgaan. Ik probeerde hem te stoppen van vals spelen, maar in plaats daarvan nam hij zijn kleren uit en ging te blijven met zijn vriendin en vertelde me dat ons huwelijk voorbij was, was ik in verwarring tot mijn vriend me verteld hoe Doctor Ororo hielp haar bracht haar man terug met zijn ban, dus ik onmiddellijk contact Doctor Ororo om hulp en hij belooft me dat hij me zal helpen met zijn ban en ik zal zien resulteren binnen 12 tot 16 uur. Ik ben zo blij om aan te kondigen aan de wereld dat Doctor Ororo is als een God op aarde en ook een man van zijn woord, want mijn man terug kwam bij mij op zijn knieën smeken me om hem terug te accepteren. Heeft u hulp van welke aard dan contact Doctor Ororo voor hulp nu via e-mail nodig heeft: (doctorororospelltemple@outlook.com) of website: (http://doctorazuaworldofpowerfulspell.webs.com) of cel: (+15086454666)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. You like to get your cheating husband/wife? contact hackingsoultion@tutanota.com he helped me gain access into my spouse watsapp msgs , call logs and all social medial even when am not close to him .You can talk to him for all your hacking related issues activities hackingsolution@tutanota.com.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hello everyone! i want to publicly appreciate the effort of secretrevealer04@gmail.com for helping me hack my partner's
    phone without access to the phone and my partner did not figure or suspect anything,i want to recommend him for you all,
    he is fast and highly reliable...He would be willing to help you....Tell him kniffen reffered you

    BeantwoordenVerwijderen

  41. Hello everyone, i am Jeremy Collins from UK, am using this medium to announce to the world and those in need of financial stability to look no further but contact securehackers01@gmail.com , who helped me to meet up with my financial needs through the blank card. I have tried getting the card through various means, but I never got the card, until my friend introduced me to secure Atmhackers, my life has never been the same.
    I never thought the blank card was real, until i got it through secure Atmhackers.
    Kindly contact securehackers01@gmail.com for more inquiry

    BeantwoordenVerwijderen
  42. If you want to know if your spouse is cheating on you by hacking his/her phone or email to know who they are always talking to, kindly contact this hacker that helped me when I was in that mess. His name is mr David. Email: dgf090293@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Thanks very much blackhatthacker@gmail.com for helping me hack into my cheating husbands phone number, I was able to listen to his incoming and outgoing calls,text messages, facebook and whatsapp activities in real time to discover he was a cheating liar. Her hack services is top class. hit her up on blackhatthacker@gmail.com for any hack related issues I am very certain you have your problem solved because I'm a testimony to her great service

    BeantwoordenVerwijderen
  44. To everyone out there i want to openly thank blackhatservers@gmail.com for her service… She helped me from infidelity and lies of my cheating husband. She was able to hack his phone so i listen to every call he makes or receives, hacked his whatassp, email and Facebook …i know there are lots of people out there looking for proof and evidences about one thing or the other . Be open and confide in her so she can be at the best of her service to you. Do contact her via email blackhatservers@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen